Happy period
Always heeft een nieuwe campagne in Nederland: Have a happy period. always. Een gelukkige ongesteldheid in het Nederlands. Of zoals ze zelf zeggen: elke dag een mooie dag.
Dat klinkt allemaal heel fijn. In de commercial wordt dan ook gezegd dat het natuurlijk is en dat je er eigenlijk goed bij moet voelen. Always helpt natuurlijk om de bijkomende hinder te voorkomen.
In de commercial neemt een maandverband verschillende vormen aan, van een paraplu tot aan een badkuip. Aan het eind wordt ons een happy period always toegewenst. Een glas champagne zou niet misstaan.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe campagne is niet nieuw. Zoals wel vaker is het een copy-paste verhaal uit de VS. Het heeft daar al goed gescoord, dus moet Nederland er ook aan geloven.
Maandverbandreclame is altijd al een beetje vreemd geweest. Immer vrolijke meisjes en dames die fluitend door het leven gaan. Je kunt ook moeilijk de echte ongemakken laten zien. Een andere invalshoek zou echter wel eens verfrissend zijn.
Welke vrouw zit er te wachten op deze boodschap? Stiekem wil elke vrouw wel een happy period, maar niemand moet het ons toewensen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid