Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy period

Always heeft een nieuwe campagne in Nederland: Have a happy period. always. Een gelukkige ongesteldheid in het Nederlands. Of zoals ze zelf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Always heeft een nieuwe campagne in Nederland: . Een gelukkige ongesteldheid in het Nederlands. Of zoals ze zeggen: elke dag een mooie dag.

related partner content for mobile comes here

Dat klinkt allemaal heel fijn. In de commercial wordt dan ook gezegd dat het natuurlijk is en dat je er eigenlijk goed bij moet voelen. Always helpt natuurlijk om de bijkomende hinder te voorkomen.
In de commercial neemt een maandverband verschillende vormen aan, van een paraplu tot aan een badkuip. Aan het eind wordt ons een happy period always toegewenst. Een glas champagne zou niet misstaan.

De campagne is niet nieuw. Zoals wel vaker is het een copy-paste verhaal uit de . Het heeft daar al , dus moet Nederland er ook aan geloven.

Maandverbandreclame is altijd al een beetje vreemd geweest. Immer vrolijke meisjes en dames die fluitend door het leven gaan. Je kunt ook moeilijk de echte ongemakken laten zien. Een andere invalshoek zou echter wel eens verfrissend zijn.

Welke vrouw zit er te wachten op deze boodschap? Stiekem wil elke vrouw wel een happy period, maar niemand moet het ons toewensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in