Overslaan en naar de inhoud gaan

Dutch Creativity Awards maakt alle genomineerden bekend: 'Dit jaar geen cliché campagnes'

De jury meldt een enorme diversiteit aan ingezonden cases, waarin 'verfrissende creativiteit' de gemene deler is.
adcn genomineerden
Winnaars vorig jaar
adcn genomineerden
Winnaars vorig jaar

ADCN heeft uit 718 inzendingen 186 genomineerden geselecteerd die dit jaar kans maken op een Dutch Creativity Award. In totaal zijn er 63 categorieën verdeeld over acht disciplines: Business, Communications, Culture, Craft, Design, Digital, Society en Future. De winnaars worden op 13 oktober bekendgemaakt tijdens de feestelijke uitreiking in het Hem in Zaandam.

related partner content for mobile comes here

Afgaande op het aantal nominaties zijn The Family, MediaMonks en Halal de grote kanshebbende bureaus. G-Star, Zeeman en SIRE zijn aan adverteerderszijde meermaals genomineerd.

De 150-koppige jury meldt een 'enorme diversiteit' aan ingezonden cases dit jaar, waarin 'verfrissende creativiteit' de gemene deler is. Nadine Ridder, jurylid in de categorie DEI, zegt zelfs dat er 'geen cliché campagnes' zijn beloond. Zij vindt het als jurylid belangrijk 'de achtergrond en reden' van de makers mee te nemen in het juryoordeel. 'De cases die opvallen bevatten een sterke boodschap, die de potentie hebben om duurzame verandering binnen de samenleving in gang te zetten.'

De Dutch Creativity Awards komt dit jaar tot stand met de partners Adformatie, Global, MediaMonks, Glasnost, Addikt, La Bolleur, MassiveMusic en Frolic Studio.

Bekijk hier alle genomineerden op een rijtje.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in