Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie-bureaus te dom?

ICT bedrijven besteden driekwart van hun PR-werk uit, zo blijkt uit een onderzoek van Hill & Knowlton. Goed gedaan jongens: het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het probleem is echter dat het meestal niet lukt. We hebben alle grote bureaus en diverse kleinere al langs gehad. Allemaal met mooie verhalen en ook allemaal stukgelopen op onscherpe voorstellen of (proef)opdrachten. Mijn conclusie is dat de complexiteit van het issue-management bij NS te hoog is om het denkwerk aan relatief oningewijden over te laten. Dan rest dus alleen het strikt uitvoerende knip-, plak- en schrijfwerk. Is dat soms ook het werk dat ICT-bedrijven uitbesteden. Of zijn wij gewoon slecht in briefen? Maken we het zelf onnodig complex? En spelen we 'blame the consultant'?

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in