Canon, IBM & De Persgroep maken kans op B2B Marketing Award 2015
Canon Nederland is genomineerd vanwege de campagne The Exceptional Service Battle waarbij de Canon service engineers een ‘battle’ met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Canon Nederland is genomineerd vanwege de campagne The Exceptional Service Battle waarbij de Canon service engineers een ‘battle’ met elkaar zijn aangegaan en zijn beloond voor het behalen van extra verkoopdoelstellingen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
IBM Nederland met de campagne #WatsCooking. De uitdaging hier was om niet-IT doelgroepen op originele, multidisciplinaire wijze laten zien wat zelflerende computersystemen kunnen betekenen voor hun werkterrein.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoDe Persgroep nomineert zich met de campagne ‘De best bekeken media van Nederland’, om de vergeten factor ‘aandacht’ weer op de kaart te zetten.
Op 17 maart zal tijdens het B2B Marketing Forum in Utrecht de B2B Marketing Award uitgereikt worden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid