Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes Lions Young Account Executive Academy

De Cannes Lions Young Account Executive Academy is een leerprogramma voor jonge creatieven (onder de 29) tijdens het Cannes Filmfestival.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het programma biedt inspiratie, geheimen en hands-on-tools om beter te kunnen leidinggeven, motiveren, verkopen en niet te vergeten innovatieve campagnes te maken.

related partner content for mobile comes here

Kevin Allen (McCann-Erickson, Interpublic Group en Lowe Worldwide) is aangesteld als decaan van de opleiding.

Het programma:

Leading the Team – creating a bravery culture
Digging for the Gold – unearthing the motivating desire for the brand and client
The Killer Brief – creating the idea, for the idea
Spotting the Genius – inspiring idea development
Bringing it Home – selling your idea to win
Making it Great – executing the ‘product’ as big as the idea

Andere opleidingen gedurende de Filmweek zijn: Cannes Creative Academy for Young Marketers (voor marketeers en brandmanagers onder de 30), The Young Lions Creative Academy (voor creatieven onder de 29 die al werkzaam zijn in de branche) en de Roger Hatchuel Academy (voor studenten in de richtingen reclame, marketing, communicatie en ontwerp).

Aanmelden kan via de website van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in