C1000 kleurt logo weer rood
C1000 ontwikkelde een nieuwe huisstijl, compleet met nieuw logo.
Met als opvallend feit dat het rode logo van C1000 na 2 jaar weer terug is. In een nieuw jasje, dat wel.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaTwee jaar geleden besloot Schuitema om het logo oranje te maken, maar ‘oranje gaan’ geeft niet altijd garantie voor succes…
Molblogger en logoman Alef de Jong zei het toen al in een blog: ‘Als C1000 echt een verandering wil inzetten, dan mag de boodschap wel iets duidelijker. Deze nieuwe stijl is wat mij betreft niet een geweldige vooruitgang. De kleur rood vind ik sterker en moderner en deze kleur oranje is een beetje flets.’
C1000 is het daar nu ook mee eens. De woordvoerder: ‘We hebben opnieuw de winkels bekeken en toch gemeend dat rood beter is.’
[update] C1000 komt nog met een aanvulling: 'De eerste winkel is in november (C1000 Puts in Stramproy) open gegaan. Met de nieuwe rode winkels (waar het rode logo onderdeel vanuit maakt) willen we terug naar het DNA van C1000. Daarom is ervoor gekozen om verder te gaan met het rode logo.' Helaas doet C1000 geen uitspraken over welke bureaus aan dergelijke projecten werken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid