GVR-Hanen voor Van Westerloo, Wisbrun, De Bakker en IJzermans
Tijdens een diner met een veertigtal prominenten uit het reclamevak kreeg Fons van Westerloo gisteravond een Coq de Grand Honneur uit handen van GVR-voorzitter Ruud Polman. Volgens Polman heeft Van Westerloo met zijn inzicht en lef belangrijke impulsen aan de communicatiewereld gegeven. ‘Als journalist, ondernemer en mediaman stak Van Westerloo zijn nek uit en wist hij van AT5, RTL5, SBS6 en RTL grote successen te maken. Na 40 jaar is Van Westerloo nog altijd even gedreven en gaat hij nu het publiek bestel van binnenuit vernieuwen met de omroep WNL.’
Coq d’Honneurs waren er voor Ralph Wisbrun en Jeroen de Bakker. Polman: ‘Ralph Wisbrun is een terechte winnaar omdat hij vanuit zijn passie er steeds weer in slaagt zijn klanten te helpen bij het bouwen van hun merk en bij het succesvol communiceren met hun relaties. Vanuit dit geloof wist Ralph van UbachsWisbrun en later UbachsWisbrun/JWT succesvolle bedrijven te maken. Wisbrun is als bureaudirecteur verantwoordelijk voor impactvolle en spraakmakende campagnes voor vele klanten. Als Vea-voorzitter heeft Wisbrun de handschoen opgepakt om ook de bureauwereld in deze economisch zware tijden van nieuw elan te voorzien.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaJeroen de Bakker ontving de prijs voor zijn rol als voorvechter van de digitale wereld. Polman: ‘Als ondernemer en strateeg heeft hij in meerdere bedrijven een leidende rol gespeeld. Zo is hij oprichter van Qi, 2008, Brandwebbing en recent Lab1111. Naast zijn ondernemerschap is hij een onvermoeibare zendeling van het digitale woord.’
Een Jonge Haan werd gewonnen door Rogier IJzermans, in 2005 op 23-jarige leeftijd oprichter van Born05. Polman: ‘Als algemeen directeur is Rogier er op jonge leeftijd in geslaagd Born05 uit te laten groeien tot een volwassen bureau met meer dan dertig medewerkers. Een innovatief en succesvol bureau met een prachtig klantenportfolio. Het bureau won de afgelopen jaren vele prijzen, waaronder Customer Media-, EMMA- en Spinawards. Het bureau introduceerde deze maand het eerste 360 graden-E-zine waarbij de gebruiker onderdeel van de content wordt en verhalen direct te delen zijn met de social media waar de gebruiker onderdeel van uitmaakt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid