Hooijer managing partner Bureau1835
Hij wordt samen met managing partner/medeoprichter Dennis van Aalst verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het activatiebureau. 'Na de oprichting en groei van vorig jaar zetten we de volgende stap. Doelgroepactivatie is een volwassen tak van sport geworden. Zowel zakelijk, strategisch als conceptueel', zegt Van Aalst.
Hij kent Hooijer uit hun DDB-tijd. Hooijer was accountdirector op McDonald’s en Volkswagen bij DDB en later CSD/Partner bij Eigen Fabrikaat. Ook werkte hij aan klantzijde bij De Lotto, Philips en Exact. 'Wat mij in het bureau aanspreekt is de oprechte drive om de doelgroep 18 tot 35 jarigen beter te begrijpen. Die drive in combinatie met het pionieren bij een nieuw bureau past bij mij', licht Hooijer toe.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuIn 2009 werd Bureau1835 door Dennis van Aalst, Pierre Karsten en Olivier Wegloop opgericht binnen Boomerang Unlimited.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid