Overslaan en naar de inhoud gaan

Hooijer managing partner Bureau1835

Jules Hooijer (35) treedt per 1 april 2010 toe als managing partner van Bureau1835.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij wordt samen met managing partner/medeoprichter Dennis van Aalst verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het activatiebureau. 'Na de oprichting en groei van vorig jaar zetten we de volgende stap. Doelgroepactivatie is een volwassen tak van sport geworden. Zowel zakelijk, strategisch als conceptueel', zegt Van Aalst.

related partner content for mobile comes here

Hij kent Hooijer uit hun DDB-tijd. Hooijer was accountdirector op McDonald’s en Volkswagen bij DDB en later CSD/Partner bij Eigen Fabrikaat. Ook werkte hij aan klantzijde bij De Lotto, Philips en Exact. 'Wat mij in het bureau aanspreekt is de oprechte drive om de doelgroep 18 tot 35 jarigen beter te begrijpen. Die drive in combinatie met het pionieren bij een nieuw bureau past bij mij', licht Hooijer toe.

In 2009 werd Bureau1835 door Dennis van Aalst, Pierre Karsten en Olivier Wegloop opgericht binnen Boomerang Unlimited.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in