Pink Ribbon en Centraal Beheer winnaars Dagbladgoud 2009
Cebuco, de marketingorganisatie van de dagbladen, reikte de prijzen voor de beste dagbladadvertenties, Dagbladgoud, maandag uit in Amstelveen.
Dagbladgoud wordt jaarlijks uitgereikt. Ongeveer 53.000 mensen brachten de afgelopen weken via internet hun stem uit voor de verkiezing van Dagbladgoud 2009 en dat is een record volgens Cebuco.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaVia een dagbladcampagne werden twaalf nominaties onder de ogen van de dagbladlezers gebracht. Deze twaalf werden eerder al uit 126 inzendingen geselecteerd door een publiekspanel.
De vakjury, onder leiding van Adformatie-hoofdredacteur Léon Bouwman, wees de advertentie van Stichting Vluchteling (Probleem niet weg bij omslaan pagina) aan als winnaar van Vakgoud 2009. In de categorie Campagnegoud kwam Ahold als eerste uit de bus met de wervingscampagne Jij trekt graag die kar. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid