Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Ribbon en Centraal Beheer winnaars Dagbladgoud 2009

De advertentie voor het Pink Ribbon Magazine met 'twee vriendinnen' (twee borsten) is verkozen tot de beste dagbladadvertentie van 2009 in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cebuco, de marketingorganisatie van de dagbladen, reikte de prijzen voor de beste dagbladadvertenties, , maandag uit in Amstelveen.

related partner content for mobile comes here

Dagbladgoud wordt jaarlijks uitgereikt. Ongeveer 53.000 mensen brachten de afgelopen weken via internet hun stem uit voor de verkiezing van Dagbladgoud 2009 en dat is een record volgens Cebuco.

Via een dagbladcampagne werden twaalf nominaties onder de ogen van de dagbladlezers gebracht. Deze twaalf werden eerder al uit 126 inzendingen geselecteerd door een publiekspanel.

De vakjury, onder leiding van Adformatie-hoofdredacteur Léon Bouwman, wees de advertentie van Stichting Vluchteling (Probleem niet weg bij omslaan pagina) aan als winnaar van Vakgoud 2009. In de categorie Campagnegoud kwam Ahold als eerste uit de bus met de wervingscampagne Jij trekt graag die kar. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in