Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR maakt eerste internationale campagne Princess Yachts

Princess Yachts International werd vorig jaar klant bij BSUR, dat werd aangewezen als het internationale lead bureau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Princess Yachts, het bedrijf achter luxieuze en stijlvolle jachten, wilde in de campagnes wegblijven van de &;typische boot op het water&; uitingen die veel te zien zijn in het segment, zegt Marketing Director Kiran Jay Haslam.

BSUR werd gevraagd om de &;exceptionele Princess ervaring&;. &;De uitdaging was om met een nieuwe benadering in deze categorie te komen en unieke verhalen te vertellen rond quality time op zee&;, licht Jan Rijkenberg van BSUR toe.

BSUR kwam met vier portretten van mensen in normale situaties, maar dan op een jacht op zee: sophisticated en toch down to earth. De portretten van fotograaf Roger Neve zijn in zwart-wit. 

De campagne verschijnt in titels als Financial Times, Vanity Fair, Oracle, Mayfair Times, Wallpaper, Hole & Corner Magazine, Aston Martin Magazine en Royal Opera House.

related partner content for mobile comes here








Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in