Overslaan en naar de inhoud gaan

BrandFinance Global500: Google op 1

De BrandFinance Global 500, opgesteld door Brandfinance, noemt Google als meest waardevolle merk ter wereld. Het merk is 44,3 miljard…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De BrandFinance Global 500, opgesteld door , noemt Google als meest waardevolle merk ter wereld. Het merk is 44,3 miljard dollar waard.

related partner content for mobile comes here

Microsoft volgt op een tweede plek, met 42.8 miljard dollar.

Amerikaanse merken domineren de index, het eerst niet-amerikaanse merk is Vodafone,op plek vijf.

De vijfde plek is te danken aan Vodafone’s investeringen in Afrika en Australië. De Australische joint venture is nu een volledig Vodafone-merk geworden.

Apple stijgt 12 plaatsen en staat nu op nummer 8. De stijging is te danken aan innovatief design, een loyale klantenbase en goed uitgevoerde marketingactiviteiten, aldus de samenstellers

Coca-Cola zakt weg uit de top10, en is op plek 16 terug te vinden met een waarde van 25,8 miljard dollar. Dat komt deels door een verandering in de manier waarop de lijst is samengesteld, maar het onderstreept ook de trend naar gezondere drankjes zonder koolzuur, aldus de samenstellers.

Andere verliezers zijn Allianz, Generali, Nintendo, AIG, /BP, Walt Disney, Wal-Mart en Nokia.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in