Belgacom en Proximus zijn kostbaarste Belgische merken
Belgacom is met een waarde van ? 1,1 miljard het kostbaarste merk van België. Dat blijkt uit een inschatting van het Londense bureau…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op de tweede plaats in België volgt Proximus, de gsm-operator die eigendom is van... Belgacom. Dat merk wordt geraamd op ? 763 miljoen. Daarna komt supermarktketen Colruyt (? 737 miljoen), gsm-operator Mobistar (? 733 miljoen), supermarktketen Delhaize (? 247 miljoen), fastfoodketen Quick (? 226 miljoen) en watermerk Spa (? 185 miljoen).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Stella Artois komt niet in het listje voor, maar volgens Interbrand is dit enkel te wijten aan een gebrek aan cijfers die voor de analyse noodzakelijk zijn. (bron: De Standaard)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid