
Er werden mij deze zaterdag inzichten geboden in de wereld van de post-relatie. In het bezit van wat gezonde beroepsdeformatie begon ik parallellen te trekken tussen de relatie mens-mens en mens-merk.
‘We waren op elkaar uitgekeken’ was een kreet die voorbij kwam.
Dat kan natuurlijk ook met een merk gebeuren. Op een gegeven moment biedt jouw vertrouwde merk niets nieuws, hoor je geruchten over andere merken en besluit je eens rond te kijken wat er nog meer op de markt is.
Voor zowel merk als partner is er dus werk aan de winkel om de ander te blijven boeien.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comVan trouwen komt trouwen is een bekende spreuk maar ik ben er ook van overtuigd dat van scheiden scheiden komt. Een scheiding in de naaste omgeving leidt bij andere voorheen gelukkige stellen tot vragen als: Is MIJN relatie eigenlijk wel goed? Ben IK wel gelukkig? Wil ik de rest van mijn leven wel met HEM/HAAR slijten? Ook dat geldt voor een merk. Als iemand uit je vertrouwde omgeving beslist over te stappen naar een ander merk en ook nog eens laat zien dat ze er gelukkiger van lijken te worden, moet je sterk in je schoenen staan geen twijfel in je hart toe te laten.
De algemene indruk die bij mij achterbleef na deze zaterdag is dat heel veel mannen en vrouwen een latente single wens hebben. Als dat ook geldt voor de consument in verhouding tot het merk is er voorlopig genoeg werk voor de reclamekoppelaars.
Oh ja, uit onderzoek is gebleken dat vrouwen over het algemeen meer merkentrouw zijn dan mannen. Na alles dat ik gehoord heb twijfel ik of dit op het gebied van de mens-mens relatie ook geldt…………..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee