Overslaan en naar de inhoud gaan

Ziekenhuispatiëntjes zoeken eigen personeel

Patiëntjes van het Wilhelmina Kinderziekenhuis (WKZ) in Utrecht starten zelf een wervingscampagne voor nieuw personeel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe is 'kanjercampagne' genoemd. “Met deze campagne willen we uitstralen dat het WKZ kinderen serieus neemt',”zegt Julianne Meijers, manager zorg van het ziekenhuis. “De kinderen weten immers heel goed wie ze wel en niet aan hun bed, in de operatiekamer of in de spreekkamer willen ontmoeten.”

related partner content for mobile comes here

De patiënten van het kinderziekenhuis gaan op zoek naar kinderverpleegkundigen, operatieassistenten en anesthesiemedewerkers. De directe aanleiding voor de campagne is uitbreiding van het Kinderhartcentrum in het WKZ. Hierdoor zijn ongeveer dertig extra medewerkers in het ziekenhuis nodig.

De patiëntjes gaat op alle mogelijke manieren duidelijk maken dat verpleegkundig personeel moet solliciteren bij hun ziekenhuis. Ze nemen vrijdag een radiocommercial op in de studio van RTV Utrecht. Verder hebben zij posters geregeld via een media-exploitant en er komt een reclameboodschap op een groot videoscherm op het Centraal Station in Utrecht. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in