Overslaan en naar de inhoud gaan

Targeted shopping experience voor kids

Het online winkelblad Franzine meldde de start van een nieuwe jeugdmode winkelketen, UNIQYOU. Nu is dat nieuws op zich niet bijzonder,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze zijn volgens een rode draad nauw met elkaar verweven tot één concept. Het concept berust op de verschillende levensfases die de jeugd van 0 tot en met 13 jaar doorloopt. Om de shopping-experience voor deze subdoelgroepen te verhogen bestaat het assortiment niet alleen uit (merk)kleding maar ook uit gadgets, speelgoed en andere artikelen. Ongeveer eenderde van het vloeroppervlak zal worden ingericht voor sfeer, vermaak, speelruimtes en services.

related partner content for mobile comes here

De eerste winkel moet nog worden geopend, dus het succes moet nog worden bewezen. Toch lijkt me dit een mooi voorbeeld van een targeted shopping experience waar ook marketeers van retailers die andere doelgroepen bedienen eens een kijkje zouden moeten nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in