Overslaan en naar de inhoud gaan

Omzetstijging WPP 6,1 pct

Reclameholding WPP behaalde inde eerste zes maanden van 2011 een omzet van 5,4 miljard euro. Dat is een stijging van 6,1 pct ten opzichte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Britse concern meldt dat de bestedingen aan traditionele media nauwelijks groeien. De meeste groei komt uit digitale en directe communicatie. 28,1 Pct van de omzet kwam uit directe en digitale communicatie. 'Bestedingen aan deze media herstellen zich relatief sneller dan bijvoorbeeld printmedia', meldt WPP in een toelichting. China is een van de hardst groeiende markten.

related partner content for mobile comes here

WPP wil binnen vier jaar tussen de 35 en 40 pct van de omzet uit direct en digitaal halen.

Bron: Emerce.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in