Omzetstijging WPP 6,1 pct
Reclameholding WPP behaalde inde eerste zes maanden van 2011 een omzet van 5,4 miljard euro. Dat is een stijging van 6,1 pct ten opzichte…
Het Britse concern meldt dat de bestedingen aan traditionele media nauwelijks groeien. De meeste groei komt uit digitale en directe communicatie. 28,1 Pct van de omzet kwam uit directe en digitale communicatie. 'Bestedingen aan deze media herstellen zich relatief sneller dan bijvoorbeeld printmedia', meldt WPP in een toelichting. China is een van de hardst groeiende markten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
WPP wil binnen vier jaar tussen de 35 en 40 pct van de omzet uit direct en digitaal halen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaBron: Emerce.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid