Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties FNLI Merk van het Jaar Award 2012

De Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) heeft de genomineerden voor Merk van het Jaar Award 2012 bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met consumentenonderzoek werden 86 merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Het merk dat de hoogste score voor gemeten merkkracht behaalt, wordt bekroond tot het krachtigste levensmiddelenmerk van 2012.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden:
Alcoholische dranken: Grolsch, Hertog Jan, Lindemans
Non-alcoholische dranken (excl. zuivel): Appelsientje, Douwe Egberts, Pickwick
Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket: Bolletje, LU, Verkade
Kruidenierswaren overig: Conimex, Honig, Unox
Zuivel, kaas en geelvetten: Campina, Chocomel, Mona
Vers, salades, diepvries en verpakte groenten: Bio+, Dr. Oetker, Hak
Persoonlijke verzorging en schoonmaak: Dreft, Nivea, Pampers

Winkelvloer
Daarnaast wordt dit jaar een prijs uitgereikt aan het merk dat de hoogste score behaalt op ‘mate waarin het A-merk opvalt op de winkelvloer van de supermarkt met verrassende acties, displays en andere activiteiten’. De genomineerden zijn: Coca-Cola, Douwe Egberts en Lays.

Woensdag 31 oktober worden de winnaars bekendgemaakt.

De site was echter nog niet in de lucht ten tijde van het plaatsen van dit bericht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in