Nominaties FNLI Merk van het Jaar Award 2012
Met consumentenonderzoek werden 86 merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Het merk dat de hoogste score voor gemeten merkkracht behaalt, wordt bekroond tot het krachtigste levensmiddelenmerk van 2012.
De genomineerden:
Alcoholische dranken: Grolsch, Hertog Jan, Lindemans
Non-alcoholische dranken (excl. zuivel): Appelsientje, Douwe Egberts, Pickwick
Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket: Bolletje, LU, Verkade
Kruidenierswaren overig: Conimex, Honig, Unox
Zuivel, kaas en geelvetten: Campina, Chocomel, Mona
Vers, salades, diepvries en verpakte groenten: Bio+, Dr. Oetker, Hak
Persoonlijke verzorging en schoonmaak: Dreft, Nivea, Pampers
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Winkelvloer
Daarnaast wordt dit jaar een prijs uitgereikt aan het merk dat de hoogste score behaalt op ‘mate waarin het A-merk opvalt op de winkelvloer van de supermarkt met verrassende acties, displays en andere activiteiten’. De genomineerden zijn: Coca-Cola, Douwe Egberts en Lays.
Woensdag 31 oktober worden de winnaars bekendgemaakt.
De site www.merkvanhetjaar2012.nl was echter nog niet in de lucht ten tijde van het plaatsen van dit bericht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid