Overslaan en naar de inhoud gaan

Linda en VPRO-gids hebben beste cover

Linda en VPRO-gids hebben de Prix de C’Oeuvre gewonnen. De prijs voor beste omslag werd donderdagmiddag in Utrecht uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De publieksprijs ging voor het tweede jaar op rij naar Linda. Meer dan duizend uitgeef- en redactieprofessionals hebben hun stem via internet uitgebracht. Het magazine kreeg meer dan dertig procent van de stemmen. De jury over deze winnaar: ‘De beeldvondsten bij de thema’s, de hoge kwaliteit van styling en fotografie, en de scherpe coverteksten zijn een voorbeeld voor het vak. Dat Linda een van de weinige vrouwenbladen is waarvan de oplage nog steeds groeit, is natuurlijk het grootste compliment dat je als makers kunt krijgen.’

related partner content for mobile comes here

De VPRO-gids won de vakprijs. De meningen van de vakjury en 150 professionele medestemmers waren nauwelijks verdeeld. ‘De VPRO-gids heeft natuurlijk als voordeel dat de verkoop niet afhankelijk is van de cover. Dat biedt de mogelijkheid om te experimenteren. De jury is ervan overtuigd dat deze cover de loyaliteit voor het merk VPRO versterkt. Het eigen gezicht dat de gids op deze wijze heeft gekregen, de vele waardering nationaal en internationaal die de covermakers hebben ontvangen, wordt met het verstrekken van de Prix de C’Oeuvre nog eens flink onderstreept.’

De Prix de C’Oeuvre is een initiatief van de organisatie van de Nationale Coverdag en BBP Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in