Overslaan en naar de inhoud gaan

Kieskeurig Magazine stopt na twee jaar

Ilse Media stopt na twee jaar met de uitgave van Kieskeurig Magazine.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ilse Media zegt te hebben gekozen voor het ontwikkelen van andere manieren die de consument helpen bij de aankoop van een product. De komende tijd wil Kieskeurig zich richten op de doorontwikkeling van de mobiele propositie Kieskeurig.mobi. Naast de mobiele versie van Kieskeurig.nl wordt gekeken naar verschillende mobiele applicaties, zoals een iPhone app. Ook wordt er gezocht naar nieuwe manieren voor het plaatsen van productbeoordelingen direct in de winkel. Genoemd wordt onder meer een samenwerking met Impact Retail, waarbij de productbeoordelingen van consumenten op de winkelvloer van de It's filialen worden getoond.

related partner content for mobile comes here

Kieskeurig Magazine verscheen in totaal vier keer in een oplage van 1 miljoen exemplaren. Het nummer dat in het najaar zou worden uitgebracht, zal niet meer verschijnen.

Mirelle Bos, marketing manager Kieskeurig; "Het magazine heeft zeker een succesvolle bijdrage geleverd als het gaat om het informeren van de consument bij de aankoop van een product, ik sluit dan ook niet uit dat we in de toekomst weer een magazine gaan uitgeven."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in