Gerrit Komrij in Salou


Zag ‘m vanmorgen op de tv weer voorbij komen, deze commercial van boekhandelketen Selexyz met Gerrit Komrij in een glansrol: ‘De beste schrijvers ter wereld vind je nu overal ter wereld’.
De commercial, gemaakt door N=5, maakt deel uit van een strategie van Selexyz om in zijn merk de klassieke kant van de boekhandel én de digitale kant tot uiting te laten komen. ‘De beste boekwinkel, overal ter wereld.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet is de bedoeling dat op termijn de winkels veranderen in beleveniscentra voor het cultuurgoed ‘lezen’. En op online gebied wil de boekwinkel zich ook meer profileren. Een andere stap in deze ontwikkeling is de recente lancering van Selexyz’ eigen e-reader OYO.
Strategie, ontwikkeling of niet, deze Gerrit Komrij-commercial is erg leuk. De bolle mannetjes van Bol.com kunnen er niet tegenop ;-)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid