
Volgens Taaf von Brucken Fock, managing director van het digitale bureau, is een duidelijke trend waarneembaar. 'In eerste instantie was men zoekende en werd er met testbudgetten van 5.000 tot 10.000 euro vooral ingezet op marketplaceadvertenties. Nu zijn budgetten van 20.000 euro meer regel dan uitzondering en hebben ook grote adverteerders de weg naar Facebook gevonden. Ook de vraag naar applicaties neemt toe.'
Facebook heeft volgens Von Brucken Fock aan B!Digital gevraagd om samen met zijn adverteerders een aantal cases uit te werken. In deze cases worden in overleg met de adverteerder de briefing, planning en behaalde resultaten gedeeld. Om de ontwikkeling van cases meer kracht bij te zetten, heeft B!Digital besloten om een eigen platform te openen waar social advertisingcases met de mediabranche worden gedeeld: yourfacebookmanager.nl.
Vacatures
Medewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS InstituteClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalDe site is in opbouw en wordt de komende weken flink doorontwikkeld met best practices, cases en andere relevante informatie over de social mediabranche. Adverteerders zoals Samsung, Etos en Nike
hebben inmiddels volgens het bureau positief gereageerd op dit initiatief. Momenteel draait de Philips Wake-Up Lightcampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid