Overslaan en naar de inhoud gaan

'Forse groei campagnebudgetten Facebook'

Volgens B!Digital is het gemiddelde budget voor campagnes op Facebook de afgelopen maanden gestegen van 5.000 naar 20.000 euro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Taaf von Brucken Fock, managing director van het digitale bureau, is een duidelijke trend waarneembaar. 'In eerste instantie was men zoekende en werd er met testbudgetten van 5.000 tot 10.000 euro vooral ingezet op marketplaceadvertenties. Nu zijn budgetten van 20.000 euro meer regel dan uitzondering en hebben ook grote adverteerders de weg naar gevonden. Ook de vraag naar applicaties neemt toe.'

related partner content for mobile comes here

Facebook heeft volgens Von Brucken Fock aan B!Digital gevraagd om samen met zijn adverteerders een aantal cases uit te werken. In deze cases worden in overleg met de adverteerder de briefing, planning en behaalde resultaten gedeeld. Om de ontwikkeling van cases meer kracht bij te zetten, heeft B!Digital besloten om een eigen platform te openen waar social advertisingcases met de mediabranche worden gedeeld: .

De site is in opbouw en wordt de komende weken flink doorontwikkeld met best practices, cases en andere relevante informatie over de social mediabranche. Adverteerders zoals Samsung, Etos en Nike

hebben inmiddels volgens het bureau positief gereageerd op dit initiatief. Momenteel draait de Philips Wake-Up Lightcampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in