Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden Marketeer of the Year 2010 bekend

De drie genomineerden voor de Marketeer of the Year Award 2010 zijn gekozen. Het zijn Boukje Bügel (40), commercieel directeur van NS…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie genomineerden voor de Marketeer of the Year Award 2010 zijn gekozen. Het zijn Boukje Bügel (40), commercieel directeur van , Ton van Eijk (58), ex-marketing directeur en nu strategisch adviseur marketing, positionering en branding bij , en Felix Tenniglo (48), managing partner .

related partner content for mobile comes here

De drie marketeers hebben volgens de jury het afgelopen jaar op drie punten excellent gescoord:

* ze hebben laten zien dat er door marketing successen worden bereikt
* ze zijn innovatief
* ze geven marketing zijn rechtvaardige plek in de boardroom

De jury is onder de indruk van de wijze waarop Boukje Bügel de marketinginspanningen van NS Reizigers meetbaar heeft gemaakt: 'Er is sprake van goed denkwerk, in een omgeving die niet altijd makkelijk is, met een flinke omzet- en winstgroei.'

Bij Ton van Eijk is de jury begeesterd door de wijze waarop hij in korte tijd als marketeer een turn around heeft geboekt. 'Er heeft echt innovatie plaatsgevonden en Van Eijk is de motor en inspirator.'

De jury vindt Inshared 'een prachtige marketingcase met veel visie en aandacht van de gedreven marketeer Tenniglo. Hij weet het marketingspel in een moeilijke markt in de volle breedte te spelen, met oog voor de operatie én financiële resultaten.'

Op 3 juni wordt de winnaar bekend gemaakt tijdens een in de Rai. Binnenkort hoort u daarover meer. [update 09-04-2010: het programma is bekend! kijk op ]. De prijs wordt gesponsord door .

De jury bestaat dit jaar uit: Jan Willem Sieburgh (Rijksmuseum, ), René Repko (Hema, ), Herwin van den Berg (BST Company, ), Hans Hagenaars (ING, ), René Frijters (winnaar van de prijs in 2004), Robert de Groot (VBAT, winnaar van de prijs in 2003), Hans Molenaar (voorzitter PIM), Muriel Arts (voorzitter Nima), Monica van der Meeren (USG Capacity) en Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing en voorzitter van de jury).

De prijs is een initiatief van , en het . Dit jaar wordt de prijs voor de tiende keer uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in