Cordaid kiest Antwerps reclamebureau Satori


Als enige niet-Nederlandse bureau had Satori zich samen met 27 Nederlandse bureaus ingeschreven op de Europese aanbesteding. De Antwerpenaren staken er volgens Cordaid 'met kop en schouders bovenuit' met betrekking tot creativiteit, mediakeuze en doelgroepbenadering.
Alle 28 bureaus die zich hadden ingeschreven zijn beoordeeld op visie, kwaliteit, continuïteit en prijs. De vijf hoogst scorende bureaus zijn vervolgens uitgenodigd voor een presentatie met cases waarin ze zijn beoordeeld op strategie, vormgeving, creativiteit, tekst, accuratesse, media en doelgroep. Daaruit kwam Satori als winnaar uit de bus.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSatori verzorgt voor Cordaid onder andere de vormgeving van print, doorvertaling van above-the-line campagnes naar below-the line en doorontwikkeling van de huisstijl. Voorheen waren al deze activiteiten bij verschillende bureaus ondergebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid