Overslaan en naar de inhoud gaan

Cordaid kiest Antwerps reclamebureau Satori

Cordaid brengt voor de komende drie jaar haar below-the-line activiteiten onder bij het Antwerpse reclamebureau Satori.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als enige niet-Nederlandse bureau had Satori zich samen met 27 Nederlandse bureaus ingeschreven op de Europese aanbesteding. De Antwerpenaren staken er volgens Cordaid 'met kop en schouders bovenuit' met betrekking tot creativiteit, mediakeuze en doelgroepbenadering.

related partner content for mobile comes here

Alle 28 bureaus die zich hadden ingeschreven zijn beoordeeld op visie, kwaliteit, continuïteit en prijs. De vijf hoogst scorende bureaus zijn vervolgens uitgenodigd voor een presentatie met cases waarin ze zijn beoordeeld op strategie, vormgeving, creativiteit, tekst, accuratesse, media en doelgroep. Daaruit kwam Satori als winnaar uit de bus.

Satori verzorgt voor Cordaid onder andere de vormgeving van print, doorvertaling van above-the-line campagnes naar below-the line en doorontwikkeling van de huisstijl. Voorheen waren al deze activiteiten bij verschillende bureaus ondergebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in