Tien marketeers krijgen RM-certificaat
Het gaat om Carin van Berkel, commercieel directeur De Efteling; Dorkas Koenen, directeur Marketing/executive Vice President Robeco Groep; Kees Verkade, algemeen directeur Kega; Rob Langezaal, lid hoofddirectie SNS Reaal; Vincent Deenen, directeur marketing Grodan, Bernard van der Heijden, voormalig ceo AD NieuwsMedia; Stephan Linnenbank, Partner Atos Consulting; Paul Moers, algemeen directeur High Value; Eddy Blaauwbroek, directeur/eigenaar Van de Wind marketingservices en Cock van Bommel, mede vennoot Elsman Marketing.
Gerrit-Jan Bomhof, voorzitter van de Commissie van Toelating, overhandigde de nieuw gecertificeerde Register Marketeers vrijdag persoonlijk hun officiële RM-certificaat.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDe titel RM is in 1992 in het leven geroepen op initiatief van een aantal top marketeers en het Nima. Het Register voor Marketeers is sinds juli 2005 overgedragen aan de onafhankelijke Stichting European Marketing Certification Foundation (EMCF). Alleen hoog gekwalificeerde, vakbekwame marketeers die werkzaam zijn op strategisch marketingniveau komen in aanmerking voor de titel RM.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid