Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien marketeers krijgen RM-certificaat

Tien marketeers hebben afgelopen vrijdag in Zwolle een RM-certificaat (Register Marketeers) van het Nima ontvangen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om Carin van Berkel, commercieel directeur De Efteling; Dorkas Koenen, directeur Marketing/executive Vice President Robeco Groep; Kees Verkade, algemeen directeur Kega; Rob Langezaal, lid hoofddirectie SNS Reaal; Vincent Deenen, directeur marketing Grodan, Bernard van der Heijden, voormalig ceo AD NieuwsMedia; Stephan Linnenbank, Partner Atos Consulting; Paul Moers, algemeen directeur High Value; Eddy Blaauwbroek, directeur/eigenaar Van de Wind marketingservices en Cock van Bommel, mede vennoot Elsman Marketing.

related partner content for mobile comes here

Gerrit-Jan Bomhof, voorzitter van de Commissie van Toelating, overhandigde de nieuw gecertificeerde Register Marketeers vrijdag persoonlijk hun officiële RM-certificaat.

De titel RM is in 1992 in het leven geroepen op initiatief van een aantal top marketeers en het Nima. Het Register voor Marketeers is sinds juli 2005 overgedragen aan de onafhankelijke Stichting European Marketing Certification Foundation (EMCF). Alleen hoog gekwalificeerde, vakbekwame marketeers die werkzaam zijn op strategisch marketingniveau komen in aanmerking voor de titel RM.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in