Case: Women in Control


Samen met Plan Nederland probeerde Crystal Clear geld in te zamelen voor een fonds dat microkredieten verstrekt aan vrouwen in ontwikkelingslanden.
Als specifiek doel koos men voor microkredieten voor vrouwen in Ghana en Nepal. Dit project werd op de website op de voet gevolgd.
Vrouwen konden kiezen uit verschillende doe-het-zelf en kunstworkshops, voor een fractie van de normale prijs. Zo kon je bijvoorbeeld schilderen met actrice Hanna Verboom, die ook optrad als ambassadrice van het fonds.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSResultaten: In totaal is €165.500,- bijeengebracht.
Maar Crystal Clear geeft ook aan dat de spontane merkbekendheid boven target is gestegen, de merkwaarden en positionering (Voor sterke vrouwen, door sterke vrouwen) van Crystal Clear goed zijn overgebracht en de trial naar aankoop is gestegen.
Ook de samenwerking met NIVEA, als sponsor van de goodiebags, was een goede zet, aldus Crystal Clear, die heeft aangekondigd met het project door te gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid