Overslaan en naar de inhoud gaan

Case: Women in Control

Kortgeleden eindigde de drie maanden durende campagne Women in Control Fund van frisdrankmerk Crystal Clear.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samen met Plan Nederland probeerde geld in te zamelen voor een fonds dat microkredieten verstrekt aan vrouwen in ontwikkelingslanden.
Als specifiek doel koos men voor microkredieten voor vrouwen in Ghana en Nepal. Dit project werd op de website op de voet gevolgd.

related partner content for mobile comes here

Vrouwen konden kiezen uit verschillende doe-het-zelf en kunstworkshops, voor een fractie van de normale prijs. Zo kon je bijvoorbeeld schilderen met actrice Hanna Verboom, die ook optrad als ambassadrice van het fonds.

Resultaten: In totaal is €165.500,- bijeengebracht.

Maar Crystal Clear geeft ook aan dat de spontane merkbekendheid boven target is gestegen, de merkwaarden en positionering (Voor sterke vrouwen, door sterke vrouwen) van Crystal Clear goed zijn overgebracht en de trial naar aankoop is gestegen.
Ook de samenwerking met NIVEA, als sponsor van de goodiebags, was een goede zet, aldus Crystal Clear, die heeft aangekondigd met het project door te gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in