Campaign Group: resultaatgerichte jobmarketing


Intelligence Group zegt dat het concept nieuw is, omdat elke losse vacature een unieke, onderbouwde wervingscampagne en een eigen actiesite krijgt, volledig gericht op de beoogde doelgroep. Alles gebeurt onder de eigen naam van de werkgever.
De naam van Campaign Group wordt dus niet gebruikt als externe tussenpartij. Voorafgaand aan een (mini)campagne wordt bovendien altijd een haalbaarheidsanalyse (inclusief wervingsadvies) uitgevoerd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet bedrijf integreert verschillende innovatieve recruitmenttechnologieën gecombineerd met de media- en doelgroepinformatie uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek. Elke (mini)campagne is er op gericht om 600 personen uit de beoogde doelgroep naar een speciale actiesite van de betreffende werkgever te brengen.
'In vergelijking met een werving en selectiebureau doen wij alleen de werving van kandidaten, niet de selectie. Daarbij gebruiken we uitsluitend de bedrijfsnaam en dus het werkgeversmerk van de opdrachtgever', zegt Anne-Britt Petri, directeur van Campaign Group. 'Een kandidaat solliciteert dus altijd direct bij de werkgever van de vacature en dat is ook precies wat deze kandidaten willen.'
Petri: 'Onze doelstelling is om in 2010 meer dan 400 (mini)campagnes te maken met een bedrijf van ruim 20 personen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid