Overslaan en naar de inhoud gaan

Campaign Group: resultaatgerichte jobmarketing

Intelligence Group begint het nieuwe bedrijf Campaign Group. Dat gaat zich bezighouden met resultaatgerichte jobmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Intelligence Group zegt dat het concept nieuw is, omdat elke losse vacature een unieke, onderbouwde wervingscampagne en een eigen actiesite krijgt, volledig gericht op de beoogde doelgroep. Alles gebeurt onder de eigen naam van de werkgever.

related partner content for mobile comes here

De naam van Campaign Group wordt dus niet gebruikt als externe tussenpartij. Voorafgaand aan een (mini)campagne wordt bovendien altijd een haalbaarheidsanalyse (inclusief wervingsadvies) uitgevoerd.

Het bedrijf integreert verschillende innovatieve recruitmenttechnologieën gecombineerd met de media- en doelgroepinformatie uit het Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek. Elke (mini)campagne is er op gericht om 600 personen uit de beoogde doelgroep naar een speciale actiesite van de betreffende werkgever te brengen.

'In vergelijking met een werving en selectiebureau doen wij alleen de werving van kandidaten, niet de selectie. Daarbij gebruiken we uitsluitend de bedrijfsnaam en dus het werkgeversmerk van de opdrachtgever', zegt Anne-Britt Petri, directeur van Campaign Group. 'Een kandidaat solliciteert dus altijd direct bij de werkgever van de vacature en dat is ook precies wat deze kandidaten willen.'

Petri: 'Onze doelstelling is om in 2010 meer dan 400 (mini)campagnes te maken met een bedrijf van ruim 20 personen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in