Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp mikt met eigen muziek op notering in de hitlijsten

Webwinkel brengt de muziek uit die is gebruikt onder de nieuwste tv-commercial.

Het gaat om een interpretatie van Billy Joel’s ‘She’s always a woman’, dat in de Wehkamp-versie wordt gezongen door meerdere vrouwen, als ode aan alle vrouwen. 

Met het concept ‘Het beste in jou. Laat maar komen.’ roept Wehkamp vrouwen op om altijd het beste uit zichzelf te halen.Muziek agency Sizzer maakte met elf vrouwelijke artiesten een emotionele, inspirerende versie van de Billy Joel klassieker.

Onder de bandnaam ‘nous.’ verenigen de powerladies (MAXINE, Els Brink, Manna Horsting, Brigit Lanfermeijer, Sarah-Jane, Leslie Jost, Tessa Rose Jackson, Josephine van Schaik, Belle Doron, Luna Morgenstern en Vicky) zich voor deze officiële release.

Het nummer is hier te downloaden of te luisteren of luister naar de Wehkamp playlist.


Credits
Opdrachtgever: Wehkamp
Verantwoordelijk klant: Joost van Hilten, Carolien de Rooi, Hilda Hiemstra, Damla Kartal, Carole Voigt
Creatie: ACHTUNG! Mcgarrybowen & Wehkamp
Concept: Mark Muller, Kika Douglas, Sam Souen, Hilda Hiemstra
Strategie: Nine de Knecht, Boris Nihom
Account: Lieke de Klein, Annabelle Klop
Agency Producer: Nikki Haighton, Souraya El-Far
Design & Identity: Christian Mezofi (Director), Miles Sale
Muziek door: Sizzer 
Lead Music Producer: Luna Morgenstern
Music Supervisor: Dolf Bekker
Music Strategy: Jo Sandow
Head of Production: Seppl Kretz
Music Licensing: Tom Driessen
Executive Producer: Michiel Marsman

Original song: She’s Always A Woman by Billy Joel
 
 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in