Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de Gouden Loeki winnaars van het eerste kwartaal 2019

De tien maken kans op de Gouden Loeki 2019.
Plus
Plus

Ster heeft de tien Ster Gouden Loeki-winnaars van het eerste kwartaal 2019 bekendgemaakt. Ze maken kans op de Gouden Loeki-jaarprijs. Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de favoriete commercials van dat kwartaal, hier in alfabetische volgorde:

related partner content for mobile comes here

Bol.com - De winkel van last minute carnavallers - Dept

Disneyland Parijs - Donald Duck - BETC Paris

Lidl - 'n Hollandse Lente bij Lidl! - Joe Public

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat - Verjaardag - Roorda
 

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport - Voordeur - Publicis Amsterdam

Nationale Vereniging de Zonnebloem - Strand - Dear Amsterdam

OHRA - Vaas - Joe Public

Plus - Goed eten doet je goed - J. Walter Thompson Amsterdam 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Rijksmuseum - Alle Rembrandts - Skipintro

Samsung - Samsung Galaxy: The Future - Leo Burnett Chicago

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Walter

Internationale reclames? Is dit nieuw? Dan zouden we hele andere winnaars gekend hebben de laatste jaren...

Roy Boersema

Wat Walter zegt, sinds wanneer doen internationale producties mee?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in