Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de kanshebbers voor de Reclamemuziek Awards 2018

Drie genomineerden per categorie. Dit zijn de merken en componisten die kans maken op een award.
reclamemuziek
reclamemuziek

Voor de Reclamemuziek Awards worden prijzen toegekend in twee categorieën: ‘beste originele composities’ en  ‘beste toepassing van bestaande muziek (best sync). Uit meer dan 150 inzendingen heeft een vakjury in elke categorie tien commercials genomineerd.

related partner content for mobile comes here

De winnaars worden bepaald door de stemmen van de vak- en publieksjury bij elkaar op te tellen, waarbij het oordeel van beide jury’s elk voor 50% meetelt. De winnaars zullen op dinsdag 21 mei bekend gemaakt worden tijdens het Buma Music in Motion event, en op Adformatie.nl.

Best Original Composition in Advertising

- Toto - ‘Koning Toto, Nederlandse loterij. Muziek: Darre van Dijk (TBWA\NEBOKO)

-  BMW – ‘Gender Equality’. Muziek: MassiveMusic

- Hennep Uitvaart (Suriname) – Muziek: Thomas Kalksma

Best Sync in Advertising

- Vodafone, met ‘You and Me’ van Jazzi Bobbi & Spargo (Nanada Music B.V.)

- Appelsientje, met ‘Gimme that sunshine’ van Sir Notch (Cris&Jef Music, The Missing Sync)

- Eneco, met Het Dorp van Wim Sonneveld, Jean Ferrat, Hugo Verhage (Strengholt Music Publishing)

De Reclamemuziek Awards zijn onderdeel van de Buma Awards Music in Media. Bij deze prestigieuze muziek-vakprijzen worden prijzen toegekend in zeven categorieën, variërend van beste muziek in film en in tv-series’  tot en met beste muziek in games. In al deze categorieën zijn vandaag de nominaties bekend gemaakt.

Zie hier voor het volledige overzicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in