
In vervolg op de met een Effie-bekroonde campagne 'Als geld stilstaat, staat de wereld stil', komt financieel platform BridgeFund nu met 'Voor je weet maar nooit'. De campagne is wederom ontwikkeld door Ceci n'est pas un bureau.
Met de campagne vraagt BridgeFund aandacht voor de mogelijkheid om een 'Flexibel zakelijk krediet' aan te vragen. 'Een krediet voor achter de hand. Handig voor als je direct geld nodig hebt, omdat zowel kansen als pechgevallen altijd onverwacht komen', aldus BridgeFund.
In de spot vervult hond Ted wederom de rol van reddende engel. Hij symboliseert met een rolletje bankbiljetten in zijn bek de beschikbaarheid van de lening. Wanneer in de wasserette een van de machines op hol slaat is de paniek van korte duur. Want, stelt BridgeFund, met het Flexibel zakelijk krediet is het probleem zo opgelost.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBalanceer-act
Het betreft de tweede campagne van BridgeFund voor de lenersmarkt. De eerdere 'Ton op de bank'-campagne was bedoeld voor beleggers. 'Het is altijd een balanceer-act', zegt Gertjan Hafkamp van Ceci n'est pas un bureau. 'Door het succes op de lenersmarkt had BridgeFund meer belegginsgeld nodig. En door het succes van 'Ton op de bank' hebben ze nu zoveel belegginsgeld dat ze weer nieuwe leners nodig hebben.'
BridgeFund verstrekt inmiddels leningen aan zo'n 7.000 mkb'ers in Nederland. 'Voor je weet maar nooit' wordt uitgerold via de radio, outdoor en online video.
Credits:
Opdrachtgever: Chris Onsman, Marjolijn Hoffmans, Lilian Tromp (BridgeFund)
Bureau: Ceci n’est pas un bureau
Productiemaatschappij: StudioStudio
Regie: René Nuijens, Lars Brink
Producers: Marlon van der Strigt, Esther Ris
Editor: Will Judge
Grading: Erik van den Heuvel (De Grot)
Geluid: Lennart Kleinen (Klevr)
Fotografie: Marc van Oene
Media: Brandwebbing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee