
Samsung Benelux heeft een nieuwe directeur corporate marketing. Nicole Rosanella vervult de functie sinds 1 april en komt over van Backbase, een Nederlands fintech-bedrijf. Bij Backbase was ze senior director brand & communications. In totaal heeft ze meer dan 15 jaar ervaring met marketing en merkontwikkeling bij (grote) bedrijven.
Bij Samsung is Rosanella nu verantwoordelijk voor de vertaalslag van Samsungs wereldwijde merkstrategie naar de Benelux-markt. Het gaat om Samsungs hele portfolio, dus van de smartphones en televisies tot zakelijke oplossingen. Er komt nadruk op de merkvisie 'AI for all', stelt Samsung in een persbericht. Met die propositie wil de Zuid-Koreaanse techreus zich profileren als hét merk dat AI in zijn producten en diensten integreert, om de gebruikerservaring te verbeteren. Er komt ook een koppeling met One Samsung en SmartThings, proposities van Samsung om eigen producten slimmer met elkaar te laten samenwerken.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comRosanella volgt Tom de Vos op, die de functie van directeur corporate marketing vervulde tot eind 2024.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee