Overslaan en naar de inhoud gaan

Nicole Rosanella nieuwe directeur corporate marketing bij Samsung Benelux

Ze komt over van Backbase, waar ze senior director brand & communications was.
Nicole Rosanella
Nicole Rosanella
© Aangeleverd
Nicole Rosanella
Nicole Rosanella
© Aangeleverd

Samsung Benelux heeft een nieuwe directeur corporate marketing. Nicole Rosanella vervult de functie sinds 1 april en komt over van Backbase, een Nederlands fintech-bedrijf. Bij Backbase was ze senior director brand & communications. In totaal heeft ze meer dan 15 jaar ervaring met marketing en merkontwikkeling bij (grote) bedrijven.

Bij Samsung is Rosanella nu verantwoordelijk voor de vertaalslag van Samsungs wereldwijde merkstrategie naar de Benelux-markt. Het gaat om Samsungs hele portfolio, dus van de smartphones en televisies tot zakelijke oplossingen. Er komt nadruk op de merkvisie 'AI for all', stelt Samsung in een persbericht. Met die propositie wil de Zuid-Koreaanse techreus zich profileren als hét merk dat AI in zijn producten en diensten integreert, om de gebruikerservaring te verbeteren. Er komt ook een koppeling met One Samsung en SmartThings, proposities van Samsung om eigen producten slimmer met elkaar te laten samenwerken. 

Rosanella volgt Tom de Vos op, die de functie van directeur corporate marketing vervulde tot eind 2024.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in