
Kinderrechtenorganisatie Save the Children heeft na een aantal verkennende gesprekken gekozen voor TBWA\Neboko als nieuw creatief bureau in Nederland.
De keuze voor TBWA\Neboko is mede gebaseerd op de getoonde visie, enthousiasme en de toewijding van het team, die in lijn liggen met de missie en ambities van Save the Children.
Met de samenwerking met TBWA\Neboko kiest de NGO voor het eerst voor een vaste creatieve partner. Eerder werkte Save the Children met N=5 en Noise.
Vacatures
Communicatieadviseur
SamergoMedewerker communicatie
ZMGroepProject Communication Advisor
AMS Institute
'We hebben een nieuwe marketingstrategie waarmee we willen voortbouwen op de groei van onze impact die we de laatste jaren voor kinderen hebben behaald. We zochten een partner om mee te bouwen aan deze volgende fase. TBWA\Neboko bleek een geschikte match te zijn. We verheugen ons op een succesvolle samenwerking,' aldus Pim Kraan, ceo Save the Children Nederland.
Save the Children en TBWA\Neboko zullen de komende maanden gaan werken aan een merkcampagne die later dit jaar live gaat. Met de missie van Save the Children als uitgangspunt versterkt zij de aandacht voor kinderrechten wereldwijd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid