Premium Carriere Marketingstrateeg Trix van der Vleuten debuteert met kinderboek OUT OF OFFICE | Van der Vleuten: 'De boeken die ik mijn dochter voorlas hebben allemaal een jongen in de hoofdrol, dat kon anders.'
Advertorial Fanta en Teads scoren met CTV Homescreen-campagne Hoe bereik je de doelgroep die geen lineaire tv kijkt? Fanta en Teads bedachten een omnichannelcampagne met een hoofdrol voor Connected TV.
Campagnes Vandebron haakt in op vliegreclameverbod Den Haag 'Mooie kans om groene reclame te laten bloeien.'
Contentmarketing Raw en Result Recruitment lanceren Career Hotline Het betreft een terugkerend format op Instagram waarop creatief talent antwoord krijgt op 'hun meest prangende vragen over werk'.
Campagnes Domino's durft te kiezen en omarmt de hunkering CAMPAGNEPRAAT | 'Lekker scherp randje, geen middle of the road-concept.' De duimen gaan omhoog voor de nieuwe campagne van deze pizzabakker.
Premium Carriere Marketingstrateeg Trix van der Vleuten debuteert met kinderboek OUT OF OFFICE | Van der Vleuten: 'De boeken die ik mijn dochter voorlas hebben allemaal een jongen in de hoofdrol, dat kon anders.'
Advertorial Fanta en Teads scoren met CTV Homescreen-campagne Hoe bereik je de doelgroep die geen lineaire tv kijkt? Fanta en Teads bedachten een omnichannelcampagne met een hoofdrol voor Connected TV.
Campagnes Vandebron haakt in op vliegreclameverbod Den Haag 'Mooie kans om groene reclame te laten bloeien.'
Contentmarketing Raw en Result Recruitment lanceren Career Hotline Het betreft een terugkerend format op Instagram waarop creatief talent antwoord krijgt op 'hun meest prangende vragen over werk'.
Campagnes Domino's durft te kiezen en omarmt de hunkering CAMPAGNEPRAAT | 'Lekker scherp randje, geen middle of the road-concept.' De duimen gaan omhoog voor de nieuwe campagne van deze pizzabakker.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid