Overslaan en naar de inhoud gaan

Marie-Stella-Maris viert 1 miljoen euro aan donaties met nieuwe campagne

De serie van drie films wordt onder andere uitgerold op social media.

Marie-Stella-Maris lanceert de nieuwe campagne ‘Cheers To One Million’ om te vieren dat er nu 1 miljoen euro aan donaties is binnengehaald. Het lifestylemerk heeft als doel dat iedereen toegang heeft tot schoon drinkwater.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Lemon Scented Tea, waarbij is samengewerkt met productiemaatschappij DPPLR en regisseur Maarten Groen. Er is een nieuwe verpakking ontwikkeld, fotografie voor de brandstore en drie films voor onder andere social media.

De campagne ‘Cheers To One Million’ is enerzijds een viering van een indrukwekkende mijlpaal: er is al een miljoen euro gedoneerd’, vertelt Josha Jansen, Marketing & Communications Manager bij Marie-Stella-Maris. ‘Anderzijds is het een ode aan ‘the caring people’, de mensen die hebben bijgedragen aan het behalen van die één miljoen euro.’

Tim ten Dam, creatief bij Lemon Scented Tea: ‘In de serie van drie films, elk gericht op een andere productcategorie, geven de hoofdpersonen hun eigen draai aan Nederlandse en Engelse gezegden over water, waarin water opvallend vanzelfsprekend is.’

Credits:

Bureau: Lemon Scented Tea 
Productiemaatschappij: DPPLR 
Regie & fotografie: Maarten Groen 
Geluid: Guido Maat, Audentity 
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Josha Jansen, Janneke van Rooijen 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in