Overslaan en naar de inhoud gaan

Russische KFC komt met bucket die je ook als hoed kunt dragen

De campagne is ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam.
Bucket
Foto: Arthur Couvat voor KFC Rusland
Bucket
Foto: Arthur Couvat voor KFC Rusland

KFC Rusland komt met een nieuwe versie van de welbekende bucket van de fastfoodketen waarmee normaal gesproken kip wordt geserveerd. Enig verschil met de reguliere bucket is dat je deze op je hoofd kunt zetten: het is namelijk een echte hoed.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Wieden+Kennedy Amsterdam. KFC is voor de lancering van deze hoed ook een samenwerking aangegaan met het Russische streatwear-merk Mam Cupy uit Sint-Petersburg. De hoed is op dit moment alleen nog verkrijgbaar in Rusland voor 1.800 roebel, omgerekend zo’n €25,-.

De bucket-hoed wordt gelanceerd om zo KFC Rusland te rebranden en het meer te laten overeenkomen met hoe KFC zichtbaar is in andere grote markten. ‘Het merk volgt op deze manier de creativiteit en innovaties van oprichter Colonel Sanders’, vertelt Daniel Rubinovski, marketingdirecteur van KFC Rusland. ‘De iconische kip-bucket wordt hiermee op een experimentele manier gepresenteerd.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Tok

Goh... Dus de gutmenschen van wd keuren kippenconcentratiekampen goed? En de weerzinwekkende manier waaop levende wezens worden vermoord vinden ze lekker? Maar trump? Dat is de grootste rotzak.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in