Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl: 'Bedankt dat u al 25 jaar voor ons kiest'

Lidl wil met zijn jubileum-tvc laten zien dat het 'een betrouwbare, stabiele supermarkt is gebleken'.
Jubileum
Jubileum
Jubileum
Jubileum

Lidl 25 jaar | TV commercials

Lidl ontwikkelde de campagne naar eigen zeggen 'om de consument te laten zien dat wij al 25 jaar steady aanwezig zijn in het supermarktveld en daarmee dus een betrouwbare, stabiele supermarkt zijn gebleken'. De campagne loopt van zondag 8 mei t/m 22 mei.

Festiviteiten

Jubileumfestiviteiten die er nog aan zitten te komen, zijn speciale 25 jaar aanbiedingen en een speciaal ontworpen boodschappentas. Lidl: 'Op onze socials vieren we dagelijks feestjes met speciale Augmented Reality filters, een ware Lidl Top 25 playlist op Spotify en diverse hoogtepunten uit ons bestaan.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in