Overslaan en naar de inhoud gaan

Knab bedankt klant via gepersonaliseerde billboard-campagne

De online bank heeft deze week alle 250.000 klanten in het zonnetje gezet met een gepersonaliseerde bedankvideo.

De klanten van online bank Knab zijn individuen. Dat is de boodschap van zijn eindejaarscampagne waarbij klanten bedankt worden via een gepersonaliseerde billboard-campagne. 

related partner content for mobile comes here

Klanten kunnen na het zien van de video toestemming geven om persoonlijk bedankt te worden via een digitale billboard. Iedereen die meedoet hoort later waar en hoe laat zijn of haar persoonlijke billboard te bewonderen is.

Knab - Eindejaars ‘leukste klant’

Als  leuke extraatje heeft Knab een video gemaakt die het ontstaansverhaal vertelt van het campagne-idee. Alle medewerkers van Knab werden uitgedaagd om de klanten op een originele manier te bedanken voor het feit dat ze klant zijn. In de video zien we de zoektocht, met als hoogtepunt een persoonlijk billboard voor elke klant.

Anne Ruth Groen van Knab zegt daarover: 'Voor de medewerkers van Knab is dit elk jaar weer de ultieme manier om ook via onze eindejaarsgroet te laten zien hoe belangrijk menselijke service is.’

Eindejaarstraditie

De video hoort bij de traditie van de online bank om klanten tegen het einde van jaar op een persoonlijke manier te verrassen. Vijf jaar geleden ontvingen de 80.000 klanten een handgeschreven kerstkaart. Daarna volgde een aantal gepersonaliseerde campagnes. De campagne ‘Onbezorgd 2018’ ontving zelfs een Gouden Single Shot bij de DDMA E-mail Awards. 

Bureaus: Lijm Amsterdam, StoryTEQ, Aanstekelijk, MobPro

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Shqipe Pllana

Jullie mogen mijn foto wel gebruiken en 5000 euro storten voor de grap!
Nee geen grap, doe maar gewoon want het is Kerstmis.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in