Kies nu de beste merkcommercial voor de feestdagen 2019
Het is natuurlijk groot feest in december voor de liefhebbers met een zwak voor emo-commercials. Welk kanaal er ook open wordt gezet, de tearjerkers stromen er in grote getale uit.
Toegegeven, er zijn ook mensen die hun buik vol hebben van de overdaad aan goedmenschelijke tranentrekkers vol gezelligheid en naastenliefde. Neem Chantal Deen. Zij schreef met evenveel scherpte als eerlijkheid op hoe vreselijk zij toe is aan enig realisme, aan derhalve een ‘kerstcommercial met een dronken oom en klagende schoonmoeder’. Een heel ander geluid laat Michel Jansen horen, hij mist juist de rijkheid aan emoties van de decembercommercials gedurende de rest van het jaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondHet kan voor de échte emo-liefhebbers nooit genoeg zijn. Juist voor hen is er de Decembercommericalcompetitie 2019 van Commercial Review. Dus is uw favoriete commercial egeltje Freddy (de opvolger van het lelijke hondje Frekkel) van de Staatloterij, het verrassende hereningingsverhaal van de ANWB dan wel een andere hartenbreker? Wacht dan niet, klik op deze link en stem!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid