Overslaan en naar de inhoud gaan

Kies nu de beste merkcommercial voor de feestdagen 2019

We hadden al de strijd tussen de supermarkten, nu is het de beurt aan andere merkcommercials.

Het is natuurlijk groot feest in december voor de liefhebbers met een zwak voor emo-commercials. Welk kanaal er ook open wordt gezet, de tearjerkers stromen er in grote getale uit.

related partner content for mobile comes here

Toegegeven, er zijn ook mensen die hun buik vol hebben van de overdaad aan goedmenschelijke tranentrekkers vol gezelligheid en naastenliefde. Neem Chantal Deen. Zij schreef met evenveel scherpte als eerlijkheid op hoe vreselijk zij toe is aan enig realisme, aan derhalve een ‘kerstcommercial met een dronken oom en klagende schoonmoeder’. Een heel ander geluid laat Michel Jansen horen, hij mist juist de rijkheid aan emoties van de decembercommercials gedurende de rest van het jaar. 

Het kan voor de échte emo-liefhebbers nooit genoeg zijn. Juist voor hen is er de Decembercommericalcompetitie 2019 van Commercial Review. Dus is uw favoriete commercial egeltje Freddy (de opvolger van het lelijke hondje Frekkel) van de Staatloterij, het verrassende hereningingsverhaal van de ANWB dan wel een andere hartenbreker? Wacht dan niet, klik op deze link en stem!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in