#DOESLIEF-vervolgcampagne Sire gericht op agressie tegen hulpverleners
Jaarlijks worden er vele duizenden meldingen gedaan van verbaal of fysiek geweld tegen brandweer, politie-, ambulance- en ander hulpverlenend personeel. Een op de drie hulpverleners kreeg vorig jaar te maken met agressie. Een aantal dat in de periode rond de jaarwisseling natuurlijk alleen maar toeneemt. Sire heeft daarom besloten een succesvolle #DOESLIEF-campagne van maart dit jaar een vervolg te geven. Dit keer is de campagne niet gericht op het onaardig gedrag van Nederlanders onderling. maar op geweld en agressie tegen hulpverleners.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVanaf 24 december worden een week lang online video’s, tv- en radiospots ingezet die dit ongewenste gedrag adresseren met de inmiddels populaire uitspraak #DOESLIEF. De campagne is ontwikkeld samen met Joe Public Take-Away Advertising, en in samenwerking met o.a. Publicis Groupe / Starcom, Blauw Gras en Coopr.
Credits Hulpverlener campagne:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWat ben ik blij dat ik belasting betaal en dit moois mogelijk maak