Overslaan en naar de inhoud gaan

Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen

Nieuwe commercial van de verzekeraar moet duidelijk maken het liever samenwerkt met bedrijven die het beste met mensen voorhebben.
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen
© The Family
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen
© The Family

Klaverblad Verzekeringen lanceert een nieuwe campagne waarin het opnieuw duidelijk wil maken dat het bij de verzekeraar niet om winst draait, maar om mensen. Dit keer is duurzaam beleggen het onderwerp van de commercial. De verzekeraar claimt dat het liever investeert in bedrijven die het beste voor hebben met mensen: ‘Als het geen zuivere koffie is, dan doet Klaverblad het niet. De campagne is ontwikkeld door The Family.

related partner content for mobile comes here
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen
Klaverblad Verzekeringen zegt alleen in ‘zuivere koffie’ te beleggen The Family

Code Duurzaam Beleggen

De verzekeraar uit Zoetermeer verdedigt de keuzes die het maakt rondom beleggingen: het bedrijf erkent ook de Code Duurzaam Beleggen te volgen. Divisiemanager Commercie, Esther Oostrom, benadrukt daarvoor dat Klaverblad er heel bewust voor kiest om in sommige bedrijven of sectoren niet te beleggen. ‘Bijvoorbeeld de tabaks-, kolen-, of wapenindustrie. Maar we kiezen er ook heel bewust voor om dingen wél te doen. Zoals dus samenwerken met partijen die net als wij het beste met mensen voor hebben.’

De Klaverblad-commercial

Klaverblad Verzekeringen - Het beste met mensen voor

Aangescherpte propositie

Joris Kuijpers van The Family legt uit dat het bureau samen met Klaverblad de propositie heeft aangescherpt: ‘bij Klaverblad werken mensen die mensen helpen. Dat is een belangrijk uitgangspunt in geval van schade, zoals we in de vorige commercial lieten zien, maar ook bij de keuze van bedrijven of assurantieadviseurs waarmee Klaverblad samenwerkt. Of waar ze hun geld instoppen.’  

De nieuwe commercial wordt uitgerold op tv, radio en online. 

Lees ook: Nieuwe campagne Klaverblad vertelt wat ze wél doen

Credits:

Concept: The Family Amsterdam

Productie: Czar

Post productie: De Grot

Geluid: Circus Family

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in