Overslaan en naar de inhoud gaan

Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne

De commercial, die zich afspeelt in een corona-teststraat, draait dit keer om de Autoverzekering van de verzekeraar.
Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
© Ohra
Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
Pechvogel-stel van Ohra schittert weer in nieuwe campagne
© Ohra

Als vervolg op de Ohra-leenautoverzekeringscampagne lanceert de verzekeraar nu een campagne rondom de Ohra Autoverzekering. In de nieuwe campagne is het het bekende pechvogelstel, Rob en Els, dat wederom schittert in blunders. De campagne, die zich afspeelt in een corona-teststraat, is ontwikkeld door het vaste bureau van de verzekeraar, Joe Public.

related partner content for mobile comes here

Boodschap

Volgens Brenda Gerritsen, manager merk, communicatie en social bij Ohra, is de boodschap dat de auto bij Ohra goed verzekerd is, tegen een betaalbare premie. ‘En met de service van de Ohra App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen.’  

Inhaken op actueel fenomeen

Creatief directeur Antoine Houtsma van Joe Public vindt het mooi om te zien hoe Ohra het opnieuw aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. ‘Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op het corona-fenomeen de teststraat.’

De Ohra-commercial

Teststraat | Ohra Autoverzekering

Campagne-uitrol

De campagne wordt uitgerold op tv, radio, en ondersteund met online video’s, social media en online acties.

Lees ook: Tony's en Brewdog maken samen bier, dat had niet gehoeven

Credits:

Klant: Ohra

Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Defne Anit

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Hidde Boorsma

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Online: Ton Habraken

Grading: George Ballatoni

Geluidsstudio: FC Walvisch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in