Overslaan en naar de inhoud gaan

Royal Club lanceert back to the future-campagne

Met de campagne wil Royal Club ‘Doe maar een frisje’ naar het land der vergetelheid brengen.
Royal Club
Royal Club

Royal Club ging al eerder de strijd aan tegen zomaar ‘een frisje’ bestellen. In de nieuwe Ginger Beer -ampagne biedt een tijdmachine onverschillige drinkers de helpende hand tijdens het bestelmoment. Door ze in contact te brengen met hun “5-minuten-later-toekomstige-zelf” wordt duidelijk hoe een bewuste keuze kan uitpakken. De grootschalige campagne start vandaag in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Royal Club is marktleider binnen het populaire Ginger Beer-segment. Vorig jaar lanceerde Vrumona, producent van oa. Royal Club, al een suikerhoudende variant, en zet nu de volgende stap in het realiseren van een suikervrij schap in de supermarkt met de lancering van Ginger Beer 0% Suiker.

De campagne tegen onverschilligheid werd in 2016 ingezet en legt het merk volgens marketing manager Martijn Slebus geen windeieren: ‘In een drukke frisdrankmarkt heeft Royal Club de op één na hoogste reclameherinnering.’

De nieuwe campagne houdt vast aan de boodschap en de stijl van voorgaande campagnes. Ook Royal Club-man David maakt opnieuw zijn opwachting. Slebus: ‘In 2016 was Royal Club nog alleenheerser in het volwassen frissegment. Dat gaf ons ruimte, een wereld rondom ons merk te creëren. Nu de volwassen friscategorie steeds drukker wordt, is het een logische stap om het bestellen van Royal Club binnen die wereld een meer centrale rol te geven.’

Bekijk hier de nieuwe campagne van Royal Club:

De nieuwe campagne van Royal Club is ontwikkeld in samenwerking met Alfred International. De introductie wordt op verschillende manieren ondersteund, zoals op tv, online, social, PR, winkelactivaties en via Out of Home POS. Daarnaast is een tag-on voor de 0,0% suiker-variant te zien. .

Klant: Vrumona/Royal Club
Eindverantwoordelijke klant: Martijn Slebus
Bureau: Alfred International
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Mark de Leeuw, Romy Dekker
Creatie: Sjors Roovers & Lex Segers
Creatieve Directie: Jorn Kruijsen & Jeroen van de Sande
Agency Producer: Lieke Noordink
Productiemaatschappij: Freddy
Regisseur: Michiel ten Horn
Producer: Vittoria Robijns
D.O.P.: Menno Mans
Art: Jelier & Schaaf | Jantien de Wilde
Editor: MRTN – Martin Heijgelaar | Jorien Voogt
VFX & Online: Postoffice & Lise Prud’homme @ Freddy
Grading: Laurens Orij @ Crabsalad
Sound: Michiel Mullink @ Freddy
Music: Massive Music
PR: NewsLab

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in