Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de YouTube Works Awards

ING's 'Kingday event in your livingroom' wint de Grand Prix.
ytw
ytw

Winnaars in zes categorieën en een Grand Prix: YouTube reikte donderdagmiddag tijdens de YouTube Works Awards prijzen uit aan de beste Nederlandse YouTube-campagnes. Het videoplatform wil laten zien dat creativiteit, vernieuwing en effectiviteit hand in hand gaan. Adformatie en bvA zijn partner. Het is na succes in het buitenland met deze awards de eerste keer dat YouTube Nederlandse prijzen verdeelt.

De Grand Prix is uitgereikt aan de meest creatieve, innovatieve en datagedreven campagne met duidelijke businessresultaten. Dat is ING met 'Kingday event in your livingroom'.

related partner content for mobile comes here

Categorie: Meeting the moment  
De campagne die het meest effectief heeft ingespeeld op de gebeurtenissen in 2020

ING's Kingday event in your livingroom

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Categorie Creative Innovation
De campagne met de beste creatieve executie op een digitaal platform dat heeft geleid tot business resultaat.


The Dark Side of Money -  N=5, ABN Amro    

 


Categorie Media Innovation
De campagne met de beste mediastrategie die heeft geleid tot business resultaat.


Jumbo E-commerce: schoolvoorbeeld van de kracht van digital-first - Jumbo, Alfred, UM, Reprise


Categorie: The Underdog
De campagne die tegen de verwachting in een grote impact creëerde

How Gamma claims the home DIY domain on YouTube - Team5PM, Gamma


Categorie: Action Driver 
De campagne die het best illustreert hoe YouTube is ingezet om consumenten op beslismomenten in actie te brengen


Bram Krikke werft jongeren voor leukste bijbaan bij Jumbo!  - Jumbo Supermarkten, UM NL, Yune, Top Notch & Noah’s Ark


Categorie: Brands as Creators
De campagne die merken als creators laat zien, waarbij YouTue-formats worden gebruikt om communities te laten groeien en wordt ingespeeld op consumententrends


PlayStation YouTube channel NL – For The Win: Masked - PlayStation Nederland x MediaCom Creative Systems


Grand Prix

ING's Kingday event in your livingroom

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De finalisten in de verschillende categorieën staan hier.
 

De jury bestond uit: Bas Welling (Wefilm), Birgit Zuurveld (Hammerfest), Dimi Albers (Dept), Dries Poels (Nederlandse Loterij), Els Wijnstekers (Dentsu), Jai Kotecha (Ogilvy Social Lab), Quinty Misiedjan (Quinsding), Tanja Bom (ABN Amro), Tessa van der Starre (MediaCom), Tom Schoufs (5pm) en Vincent Patty (Top Notch).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in