Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse eindelijk minder braaf in ‘lekkere’ Albert Heijn-campagne

De campagne staat in het teken van 'het lekkerste uit Nederland', en daar valt dj Tony Junior volgens supermarktmanager Ilse ook onder.
Ilse eindelijk minder braaf in ‘lekkere’ Albert Heijn-campagne
Ilse met Tony Junior in een romantische bui
Ilse eindelijk minder braaf in ‘lekkere’ Albert Heijn-campagne
Ilse met Tony Junior in een romantische bui

'Lekker' komt al enige tijd terug in de communicatie van Albert Heijn. 'Dat is het lekkere van...', Het lekkerste uit eigen land', ‘De lekkerste herfstgerechten’ en nu is het dj annex influencer Tony Junior die als 'lekker' wordt neergezet in de nieuwe campagne (door TBWA\Neboko) van de supermarktketen.

related partner content for mobile comes here

Ilse vindt Tony lekker

In de tv-commercial, die maandag live gaat, kijken we niet naar de zoveelste brave familiesituatie van Ilse, maar zit haar buurvrouw met diens nieuwe lover Tony Junior aan de keukentafel. En die vindt Ilse wel erg ehh... lekker. Het is een verademing om de vrij saaie supermarktmanager Ilse, die de populariteit van voorganger Harry Piekema nog altijd maar moeilijk weet te overtreffen, van een meer gedurfde kant te zien. Plus een gedurfde zet van Albert Heijn om enigszins van de gebaande paden te wijken.

Groente van Hollandse bodem

Doel van de campagne is om 'de lekkerste fruit en groente' van Hollandse bodem van de grootgrutter onder de aandacht te brengen. 'De lekkerste producten direct van het land, volop beschikbaar en daarmee extra voordelig: wat dacht je van aardbeien, frambozen en bramen of lekker frisse sla en radijs', aldus Albert Heijn. De producten komen bovendien van de eigen boeren en telers uit het 'Beter voor Natuur & Boer’-programma van de supermarktketen.

De campagne wordt uitgerold op televisie en online. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in