Overslaan en naar de inhoud gaan

Podimo start eerste merkcampagne in Nederland

De crossmediale campagne duurt drie weken en moet de merkbekendheid vergroten en meer abonnees opleveren.
Podimo poster
Uitsnede van een Podimo-poster
© Afbeelding: aangeleverd
Podimo poster
Uitsnede van een Podimo-poster
© Afbeelding: aangeleverd

Podcastaanbieder Podimo start zijn eerste Nederlandse merkcampagne, verzorgd door creatief bureau Granny. De crossmediale campagne is tot 24 juni te zien op tv, social media en als out of home om de merkbekendheid van Podimo te vergroten en nieuwe abonnees te werven. De campagne bestaat uit kleurrijke posters met opvallende teksten, een tv-commercial en social media content.  

related partner content for mobile comes here

Podimo is net in Nederland actief

Podimo is in april in Nederland gestart met het aanbieden van zijn podcastabonnement. Een basisabonnement laat de gebruiker onbeperkt luisteren naar podcasts en een paar uur per maand naar audioboeken. Voor tien euro per maand luistert de gebruiker naar allebei onbeperkt. Beide abonnementen zijn reclamevrij. 

De afgelopen tijd heeft Podimo diverse voorheen gratis te luisteren podcasts verleid om exclusief via zijn dienst te publiceren. Dat levert de podcastmakers een vaste inkomstenbron op, zonder dat zij afhankelijk zijn van adverteerders. Ook heeft Podimo het grootste Nederlandse podcasthuis - Dag en Nacht Media - overgenomen en werkt het samen met Tonny Media, dat verschillende succesvolle podcasts uitgeeft. 

Adformatie publiceerde begin april een premium-artikel over de consolidatie in de Nederlandse podcastmarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in