Overslaan en naar de inhoud gaan

Ard Bossema (Asahi-Grolsch): ‘Maak geen doos met brand-assets die elk land moet gebruiken’

CMO Studio | ‘Elk land is anders, je moet als chief global brand een luisterend oor hebben naar de verschillende behoeften.’
Ard Bossema te gast in CMO Studio
Ard Bossema te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties
Ard Bossema te gast in CMO Studio
Ard Bossema te gast in CMO Studio
© Video: JTD Producties

Vrij recent maakte Ard Bossema een indrukwekkende carrièrestap. Van marketingdirecteur verantwoordelijk voor Nederland en Frankrijk, kreeg hij als VP Global Marketing bij Grolsch-eigenaar Asahi de wereldwijde verantwoordelijkheid voor grote merken als Pilsner Urquell, Kozel en Grolsch. Bossema kreeg de opdracht om wereldwijd meer lijn te brengen in de merken. Waar begin je dan? ‘Met vaststellen wat de behoefte is in de verschillende landen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in