Hooghoudt houdt hoop
Eén letter verschil: Hooghoudt is tijdelijk ‘Hoophoudt’.

Hoop
© Hooghoudt

Hoop
© Hooghoudt
Eerder zagen we al (talloze) merken die hun logo aanpasten naar aanleiding van de coronapandemie. Bijna in alle gevallen in het teken van het thema ‘houd afstand’. Het Groningse jenevermerk Hooghoudt doet het iets anders. De neonletters bovenop het Mutua Fides gebouw op de Grote Markt in de binnenstad van Groningen (‘Hooghoudt’), vormen na een kleine verbouwing de boodschap ‘Houdt Hoop’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het familiebedrijf: ‘We willen met deze actie iedereen een hart onder de riem steken en een kleine glimlach op het gezicht toveren in deze lastige tijden.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Lees hier ons corona-liveblog
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid