Overslaan en naar de inhoud gaan

G-Star RAW presenteert modeshow vanuit huis

'Stay-At-Home Catwalk' uitgezonden via Instagram
G-Star - Stay at home catwalk
G-Star - Stay at home catwalk
G-Star - Stay at home catwalk
G-Star - Stay at home catwalk

Afgelopen vrijdag  presenteerde G-Star RAW een modeshow op het @gstarraw Instagram-kanaal. Alle winkels van het fashion-brand zijn tijdelijk gesloten en modeshows zijn internationaal afgelast vanwege de coronacrisis. Het modemerk bedacht de huisshow als alternatief om toch in contact te blijven met de doelgroep. Het doel van de show was om de G-Start producten te blijven tonen, verbinding te maken, te entertainen en fans te inspireren met de duidelijke boodschap voor iedereen om thuis te blijven. De show is inmiddels 30.000 keer bekeken.

related partner content for mobile comes here

 

Influencers op de catwalk

Door COVID-19 is thuisblijven voor velen de nieuwe norm geworden. Daarom organiseerde G-Star RAW een catwalk show rechtstreeks vanuit de gangen, keukens en woonkamers van de modellen en influencers. G-Star had voor de show 25 influencers uit 10 landen van over de hele wereld gevraagd om de ‘walk’ zelf op te nemen om zo de kleding te laten zien door door op de 'beat' van de G-Star RAW track te paraderen. Namens Nederland deed. Milan Carvalho mee aan de Instagram modeshow vanuit zijn huis. 

Gwenda van Vliet, cmo van G-Star RAW vertelt over de show: ‘In deze moeilijke tijden staat G-Star nog steeds ten dienste van onze fans. We blijven werken. We zijn nog steeds inventief en creatief. Onze Stay-at-Home Catwalk laat zien hoe je op andere manieren content kunt creëren. Met één duidelijke boodschap: blijf thuis!’

Volg ons liveblog en lees wat de impact van de coronacrisis is op jouw vakgebied.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in