Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'

Nieuwe global campagne van de brouwer is een ode aan iedereen die de alledaagse momenten onverwachts toch prachtig, sociaal en leuk maakte.
Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'
Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'
© Le Pub
Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'
Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'
© Le Pub

Heineken lanceert een nieuwe wereldwijde campagne, We'll Meet Again, als ode aan de veerkracht van de mensen gedurende het afgelopen jaar. De commercial, ontwikkeld door Le Pub, is volgens de brouwer een feest der herkenning voor iedereen die toch met enige creativiteit iets prachtigs, leuks en onverwachts probeerde te maken van de alledaagse momenten, want: ‘de geest van het nachtleven is niet verloren.’

related partner content for mobile comes here

De campagne is onderdeel van de langlopende #SocialiseResponsibly-campagne die vorig jaar van start ging als Heineken's oproep om sociaal verantwoord om te gaan met elkaar door de geldende richtlijnen op te volgen.

De We'll Meet Again-commercial

Heineken | We'll Meet Again

Hoop voor de toekomst

Volgens Heineken speelt de commercial in op het collectieve gevoel van het moment, en laat het ervaringen zien van het echte leven waar velen zich mee kunnen identificeren. De brouwer noemt de video een duidelijke boodschap van hoop voor de toekomst. Le Pub geeft daarbij te kennen dat de video daarbij inspeelt op het gemeenschappelijke verlangen om opnieuw, verantwoord, in contact te komen met mensen tijdens sociale gebeurtenissen zoals het tijdens het uitgaan, waar en wanneer de wereld weer 'opengaat. 'Daarbij wordt de 'geef nooit op'-mentaliteit van de mensen overal ter wereld benadrukt.' 

We'll meet again

Het We'll meet again-lied is van de Britse zangeres Vera Lynn. Het origineel verwierf bekendheid tijdens de Tweede Wereldoorlog als 'anthem van hoop en veerkracht'. Voor de commercial heeft Sizzer een nieuwe uitvoering gemaakt van de track.

Ode to close-campagne

Heineken | Ode to Close

Lees ook:

Credits:

Opdrachtgever: Heineken

Sr. Director Global Heineken Brand: Bram Westenbrink

Director Communication Global Heineken Brand: Daniela Iebba

Director Global Digital Heineken Brand: Rob van Griensven

 

Bureau: Publicis Italië & Le Pub Amsterdam

Global Chief Creative Officer Publicis WW: Bruno Bertelli

Chief Creative Officer: Cristiana Boccassini

Global Executive Creative Director: Mihnea Gheorghiu

Global Creative Director: Eoin Sherry

Strategy Director: Daniel Vargas Gomez

Head Of Production: Francesca Zazzera

Producer: Anna Sica

GM LePub/Client Service Director: Eleni Charakleia

Client Service Director: Giada Salerno

Account Director: Dalila Salhi

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in