Overslaan en naar de inhoud gaan

Ace neemt data en growth-agency Off The Record over

Met de overname voegt de bureaugroep data- en growthmarketing toe aan haar dienstverlening.
Ace
V.l.n.r.: Off The Record Managing Partner Dusty van Steekelenburg, oprichter Bas Prass, (nogmaals Dusty van Steekelenburg) en Ace-ceo…
Ace
V.l.n.r.: Off The Record Managing Partner Dusty van Steekelenburg, oprichter Bas Prass, (nogmaals Dusty van Steekelenburg) en Ace-ceo…

Data & growth agency Off The Record treedt per vandaag toe tot Ace. Met de overname voegt de bureaugroep data- en growthmarketing toe aan haar dienstverlening en bouwt het verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. 'Een belangrijke nieuwe stap naar een meer performance based werkwijze.'

related partner content for mobile comes here

Ace heeft de afgelopen periode hard gebouwd aan het verstevigen van de merkdienstverlening. 'Met de overname van Off The Record zetten we de belangrijke nieuwe stap naar een meer performance based werkwijze', zegt Ace-ceo Rogier IJzermans. 'Ze zijn absolute voorlopers op het gebied van data- en growthmarketing in Nederland en een van de weinigen bureaus die echt geïnteresseerd zijn in de koppeling van data met creatie. Voor ons is dit essentieel in het bouwen van duurzame geïntegreerde oplossingen voor merken.'

Business growth

Het doel van Off The Record-oprichter Bas Prass  is data- en growthmarketing op de kaart te zetten. 'We willen de go-to partij zijn binnen Europa op het gebied van business growth en product-innovatie, zowel voor grote merken als scale-ups die marktleider willen worden. Dit is altijd een multidisciplinair proces, waarbij de grootste successen worden behaald door nauwe samenwerking met top-professionals. Door ons aan te sluiten bij Ace hebben we deze slagkracht in één keer te pakken. Ook stelt het ons in staat om het beste talent uit de markt aan te trekken en voorop te blijven lopen, terwijl we ook nog eens werkzaam zijn voor de crème de la crème op klantgebied.'

Ace bestaat uit de bureaus: HERC, Born05, Blauw Gras, Glasnost, Fitzgerald, Airborne, Newborn en vanaf vandaag dus ook Off The Record. In Utrecht en Amsterdam werken er meer dan 200 mensen. De groep werkt voor merken als ASN Bank, KLM, Nederlandse Loterij, Samsung, Unilever en YoungCapital.

Lees ook:

PR-bureau Glasnost naar Born05 Group: 'Een keuze voor cultuur en ambities'
Ace blikt vooruit: 2021 wordt een kanteljaar

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in